ساخت تیزر تبلیغاتی و تلویزیونی

معرفی محصول | برند پرزنتیشن | معرفی سازمان و شرکت | پروموشن
استودیو نما > ساخت تیزر تبلیغاتی و تلویزیونی

گوشه‌ای از نمونه کارهای ما

ساخت تیزر تبلیغاتی و تلویزیونی

در دنیای امروز که همه چیز تحت سلطه رسانه و تبلیغات است، یکی از موثرترین راه ها برای ارائه خدمات و معرفی خود به مخاطبین، قطعاً از طریق تیزر صورت می گیرد.

تیزر تبلیغاتی یکی از رایج ترین و البته محبوب ترین روش ها در بین ارائه دهندگان کالا، خدمات و… است، زیرا به راحتی و در فرصت کم می توانید بازار هدف خود را نشانه گرفته و متعاقب آن، کسب و کار خود را نیز رونق دهید.

تولید یک اثر تبلیغاتی با توجه به نوع آن (رئال یا انیمیشن)، مراحل و زمان متفاوتی را خواهد داشت و معمولاً از شکل گرفتن ایده شروع شده و سپس وارد مرحله تولید می شود. قیمت ها در قالب بسته های پیشنهادی، جهت آشنایی سفارش دهندگان در ادامه قابل مشاهده می باشد:

معرفی برند

اگر سوژه شما هنوز به طور کامل برای مخاطب شناخته شده نباشد، در وهله ی اول نیاز به معرفی آن خواهید داشت و به نوعی باید عملیات برندسازی را در اولویت قرار دهید. در این مرحله باید به مواردی از جمله: محصولات، خدمات و… که توسط برند ارائه می شود، به خوبی بپردازید و آگاهی مخاطب را نسبت به برند خود افزایش دهید.

در دنیای امروز و با توجه به فراوانی محصولات در بخش های مختلف، شما نیاز دارید محصول خود را برتر از رقبا نشان دهید تا مخاطب را نسبت به خرید آن مشتاق نگه دارید.

معرفی محصول
معرفی مجموعه

فرض کنید شما می خواهید مجموعه تجاری، خدماتی و یا تفریحی خود را به مخاطب نشان دهید. در نگاه اول و بر اساس اصول تولید، شما باید مخاطب را نسبت به حضور خود در مارکت آگاه کنید؛ سپس باید به شرح امکاناتی که ارائه می دهید بپردازید و خود را نسبت به رقبای موجود در بازار مناسب تر جلوه دهید. نگاه دقیق و نحوه نمایش جذاب مجموعه می تواند مخاطبین را نسبت به آن کنجکاو کند.

مراحل تولید

مراحل تولید تیزر تبلیغاتی

تعریف پروژه

گاهی مراجعه کنندگان به برآیند مناسبی نسبت به نحوه ساخت تیزر نرسیده اند. در این مرحله ما با بررسی های کارشناسان حوزه تولید محتوا، بهترین روش (رئال، انیمیشن یا…) را به شما پیشنهاد می دهید.

تهیه و تأیید طرح و سناریو

طی جلسه های متعدد با کارفرما، طرح و سناریوهای پیشنهادی به شما ارائه می شود تا با بررسی و مشورت به تأیید نهایی برسند.

پیش تولید

در این مرحله با توجه به نحوه تولید در نظر گرفته شده و همچنین نوع سوژه، شروع به تهیه ابزار و افراد مربوط به آن از جمله: ساخت دکور، انتخاب بازیگر و… صورت خواهد گرفت.

تولید

مرحله ی عملیاتی پروژه بعد از اتمام مرحله پیش تولید، با نظم مشخص و در تعداد روزهای تعیین شده، تحت نظر گروه کارگردانی و مطابق سناریو تأیید شده، آغاز می شود.

پس از تولید

حال زمان آن رسیده که نظاره گر جادوی تصاویر باشیم. در این مرحله تدوین، صداگذاری و… انجام شده و محصول نهایی آماده ارائه به کارفرما خواهد بود.

چرا گروه نما؟

گروه “نما” که متشکل از افراد جوان، با استعداد و البته متخصص است، در زمینه ایده پردازی نگاهی نوین به عرصه تبلیغات داشته و سعی در ارائه کاری با استانداردهای روز جهان دارد و همچنین با بهره گیری از ابزار حرفه ای، تولید اثری درجه یک را رقم خواهد زد.