تکنیک های تبلیغاتی تجارت (شرکت)

استودیو نما > وبلاگ  > تکنیک های تبلیغاتی تجارت (شرکت)

تکنیک های تبلیغاتی تجارت (شرکت)

 تکنیک های تبلیغاتی شرکت یا تجارت

شرکت ها و تجارت ها از تکنیک های زیادی برای تبلیغات استفاده می کنند که از جمله این تکنیک ها : تبلیغات نمایشی ، نامه های مستقیم ، بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) و حتی انفجار ایمیل ها(تعداد زیادی ایمیل برای مخاطب مورد نظر ارسال می گردد.) و…

نوع تبلیغاتی که یک شرکت استفاده می کند اغلب به بودجه آن شرکت بستگی دارد. کلید تبلیغات موفق این است که ابتدا از تبلیغات کوچک شروع کنید و سپس با استفاده از سودی که به دست می آید تبلیغات خود را گسترش دهید.

در ادامه تعدادی از تکنیک های تبلیغاتی مفید در تبلیغ یک شرکت و تجارت را معرفی می کنم.

تبلیغات طبقه بندی شده

این نوع آگهی های تبلیغاتی از مقرون به صرفه ترین نوع آگهی ها هستند. شما می توانید تجارت و شرکت خود را در مجلات یا روزنامه هایی که بخش های مشخص و طبقه بندی شده دارد تبلیغ کنید. مزیت روزنامه این است که آگهی شما ظرف چند روز پس قرار دادن ظاهر می شود ولی برای تبلیغ در مجله اغلب باید از چندین ماه قبل اقدام کرده و رزرو کنید.

این نوع تبلیغ توجه مشتریان را به بروشور یا کاتالوگی که می تواند برای آن ها ارسال کند جلب می کند یا مشتریان را به طور مستقیم به وب سایت شما هدایت می کند.

ایمیل مستقیم

اگر بخواهیم از روش پست یا ایمیل مستقیم برای تبلیغات شرکت استفاده کنیم ابتدا باید یک لیست پستی تهیه کنیم که این لیست ها از طریق انجمن بازاریابی مستقیم که یک سازمان بزرگ است به فروش می رسند. این لیست ها، برچسب های کوچک که معمولا بین ۳۰ یا ۳۳ عدد در هر صفحه هستند که باید روی پاکت پستی قرار بگیرند و بعد پست شوند.

محتوای پستی که بروشور، نامه فروش یا فرم سفارش است باید شامل اطلاعات دقیق در مورد محصولات یا خدمات باشد. مایکروسافت پیشنهاد می کند که برخی

از مزایای کلیدی محصولات و خدمات خود را در نامه فروش شرکت که باید بین ۲ یا ۴ صفحه طول داشته باشد بیان کنید.

بهینه سازی موتور جست و جو

هدف اصلی بهینه سازی موتور های جست و جو این است که با رعایت قوانینی می توانید وب سایت شرکت یا تجارت موردنظر خود را در صفحه اول موتور های جست و جوی بزرگ مثل گوگل فهرست کنید. به این ترتیب شما می توانید ترافیک بیشتری به سایت شرکت دهید.

لیست شما باید دارای یک عنوان و یک متن کوتاه در زیر عنوان باشد که توضیح مختصری از مطلب یا پیشنهاد شما را ارائه می دهد. از کلمات کلیدی که بهترین توصیف را از محصول و خدمات شما ارائه می دهند و آن را منحصر بفرد نشان می دهد استفاده کنید.

برای داشتن تبلیغ موفق به این شیوه از مشاوران اینترنتی و افرادی که در بهینه سازی موتور های جست وجو با تجربه اند کمک بگیرید و با این کار تا حد امکان تجارت و شرکت خود را از بقیه متمایز کنید.

فرکانس برنامه ها

برنامه های فرکانسی یکی دیگر از تکنیک های تبلیغاتی هستند که به افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت شرکت شما کمک می کنند.

اجاره فیلم ها و فروشگاه های اینترنتی از این برنامه ها استفاده میکنند. با یک بروشور یا آگهی شروع به تبلیغ برنامه خود به مشتریان می کنند سپس مشتریان می توانند با ثبت نام و آدرس و ایمیل وارد برنامه شوند.

یک شرکت مشاوره و بازاریابی پیدا کنید که در زمینه برنامه های فرکانسی متخصص است. این شرکت ها شما را در طراحی کارت های پلاستیکی با نوار مغناطیسی برای ردیابی خردی مشتری کمک می کند و این کارت ها به شما در راه اندازی یک پایگاه داده کمک می کند که شما بتوانید با توجه به تعداد بازدید کنندگان به مشتریان خود پاداش دهید.

به این صورت که یک فروشگاه اینترنتی کوچک تعیین می کند که مشتری می تواند با خرید تا یک سقف محدود، از ۱۰ یا ۲۰ درصد تخفیف بهره بگیرد. این تخفیفات از طریق بن به مشتریان داده می شود و به این ترتیب مشتریان نیز برای پیشبرد تخفیفات در آینده بازدید ها را ادامه خواهند داد.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت